Любі діти 5-А класу! Рада вас вітати! Будь ласка, під час карантину уважно стежте за надходженням завдань та вчасно і ретельно виконуйте їх. Правильність виконання буде перевірена. По допомогу звертайтесь у Viber (тел. (050) 207-62-63) та надавайте фото виконаних робіт. Зичу здоров'я та успіхів!
19.03.2020
Повторіть правила на стор.162-163.
Тести, завдання.
1. Однорідні члени речення - це
а) усі члени речення, крім головних;
б) члени речення, які відповідають на одне і те питання, відносяться до одного й того члена речення;
в) члени речення, що складають граматичну основу речення.
Випишіть узагальнювальне слово. Весна відчувалася в усьому: у подиху вітру, у клекоті журавлів. .
2. Слова із загальним значенням щодо перелічуваних однорідних членів називаються
а) узагальнюючими;
б) вставними;
в) допоміжним.
Випишіть узагальнювальне слово. І в лісі, і в саду – скрізь чути спів птахів.
3. Після узагальнюючого слова перед однорідними членами речення ставиться
а) кома;
б) тире;
в) двокрапка.
Випишіть узагальнювальне слово. Щастя шукай у дрібницях: у бруньці навесні, у запаху скошеної трави, у соковитій м’якоті кавуна.
4. Між однорідними членами речення, що не поєднуються сполучниками, ставиться
а) тире;
б) двокрапка;
в) кома.
Виберіть потрібний розділовий знак. Усе навколо завмерло в очікуванні грози (: - ,) і ліс ,і поле ,і сади
5. Однорідними у реченні Природа, час і терпеливість – найкращі лікарі. (Нар. творч.) є
а) підмети;
б) означення;
в) обставини.
Вкажіть присудок цього речення .
6. Узагальнююче слово у реченні Я знаю українських художників: Тараса Шевченка, Олександра Мурашка, Катерину Білокур є
а) додатком;
б) підметом;
в) присудком.
Вкажіть граматичну основу речення. Тиша ходить між деревами, тягнеться до листя.
Д/з Впр. 447 (I i II завд.)
23.03.2020
Урок мовленнєвого розвитку
Письмовий твір -роздум у художньому стилі на одну з тем : "Чому необхідно знати історію свого народу", "Чому потрібно знати звичаї свого народу", "Чого не можна купити за гроші", "Чому потрібно берегти природу". Увага! У творі обов'язково використати речення з однорідними членами речення (головними та другорядними), попередньо склавши план. Обсяг твору - 1 стор.
Д/з : закінчити роботу над твором, скориставшись впр.398 (стор.149).
Любі учні 5-А класу! з 30.03.2020 року продовжуємо дистанційне навчання в онлайн режимі з української мови та літератури! Будь ласка, перевірте обов'язкову наявність та правильність виконаних завдань за попередні дні, адже виконані завдання мають надходити для зручності перевірки за електронною поштою: svetlanachuyko128@gmail.com.
Також стежте за моїми повідомленнями-запрошеннями на відеоконференції в Zoom (скачайте програму або заходьте до конференції на сайті https://zoom.us/), на яких ми разом будемо виконувати різні види контрольних робіт).
30.03.2020
Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки (Відеоурок та практичні вправи).
Мета:
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ
Домашнє завдання: Попередні завдання (для тих, хто не надав на перевірку у VIBER). Використовуючи видові назви з відеоуроку як однорідні члени речення, скласти власні речення за схемами із вправи 440 (стор.164); підготуватись до диктанту із зазначеної теми.
31.03.2020
Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки
Домашнє завдання: опрацювати помилки, припущені в диктанті;
вправа 443 письмово
Комментариев нет:
Отправить комментарий