5 клас українська мова

Любі діти 5-А класу!  Рада вас вітати!  Будь ласка, під час  карантину уважно стежте за надходженням  завдань  та вчасно і ретельно виконуйте їх. Правильність виконання буде перевірена. По допомогу звертайтесь у Viber (тел. (050) 207-62-63) та надавайте фото виконаних робіт. Зичу здоров'я та успіхів!

19.03.2020
 
Повторіть правила на стор.162-163.
 Тести, завдання.

1. Однорідні члени речення - це

а) усі члени речення, крім головних;

б) члени речення, які відповідають на одне і те питання, відносяться до одного й того члена речення;

в) члени речення, що складають граматичну основу речення.

Випишіть узагальнювальне слово.  Весна відчувалася в усьому: у подиху вітру, у клекоті журавлів.  .

2. Слова із загальним значенням щодо  перелічуваних однорідних членів називаються

а) узагальнюючими;

б) вставними;
в) допоміжним.
Випишіть   узагальнювальне слово.   І в лісі, і в саду – скрізь чути спів птахів.
3. Після узагальнюючого слова перед однорідними членами речення ставиться
а) кома;
б) тире;
в) двокрапка.
Випишіть  узагальнювальне слово. Щастя  шукай  у дрібницях: у бруньці навесні, у запаху скошеної трави, у соковитій м’якоті кавуна.
4. Між однорідними членами речення, що не поєднуються сполучниками, ставиться
а) тире;
б) двокрапка;
в) кома.
Виберіть потрібний розділовий знак. Усе навколо завмерло в очікуванні грози (: - ,) і ліс ,і поле ,і  сади
5. Однорідними у реченні   Природа, час і терпеливість – найкращі лікарі. (Нар. творч.) є
а) підмети;
б) означення;
в) обставини.
Вкажіть  присудок  цього речення .
6. Узагальнююче слово у реченні  Я знаю українських художників: Тараса Шевченка, Олександра Мурашка, Катерину Білокур є
а) додатком;
б) підметом;
в) присудком.
Вкажіть граматичну основу речення.  Тиша ходить між деревами, тягнеться до листя.

Д/з Впр. 447 (I i II завд.)

23.03.2020
Урок мовленнєвого розвитку

Письмовий твір -роздум у художньому стилі на одну з тем : "Чому необхідно знати історію свого народу", "Чому потрібно знати звичаї свого народу", "Чого не можна купити за гроші", "Чому потрібно берегти природу". Увага! У творі обов'язково використати речення з однорідними членами речення (головними та другорядними), попередньо склавши план. Обсяг твору - 1 стор.

Д/з : закінчити роботу над твором, скориставшись впр.398 (стор.149). 

Любі учні 5-А класу! з 30.03.2020 року продовжуємо дистанційне навчання в онлайн режимі з української мови та літератури! Будь ласка, перевірте обов'язкову  наявність та правильність виконаних завдань за попередні дні, адже виконані завдання мають надходити для зручності перевірки за електронною поштою: svetlanachuyko128@gmail.com.
 Також стежте за моїми повідомленнями-запрошеннями на відеоконференції в Zoom (скачайте програму або заходьте до конференції на сайті https://zoom.us/), на яких ми разом будемо виконувати різні види контрольних робіт).       

30.03.2020
Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки (Відеоурок та практичні вправи). 
Мета:   
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ
Домашнє завдання: Попередні завдання (для тих, хто не надав на перевірку у VIBER). Використовуючи видові назви з відеоуроку як однорідні члени речення, скласти власні речення за схемами із вправи 440 (стор.164); підготуватись до диктанту із зазначеної теми.  

31.03.2020
Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки
Домашнє завдання: опрацювати помилки, припущені в диктанті;
вправа 443 письмово
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий