7 клас українська мова


Шановні учні 7-Б та 7-В класів! Під час  карантину я запрошую вас до співпраці в Viber (тел. (050) 207-62-63), де надам допомогу при виконанні домашнього завдання.Уважно стежте за його надходженням та своєчасно виконуйте. Зичу успіхів!

19.03.2020

https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo

Домашнє завдання: вправа 430, тести стор 149-150 (підручник), письмово

23.03.2020

Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Прислівник". Написання прислівників разом, окремо та через дефіс. Підготовка до контрольної роботи.

Домашнє завдання: вправа 401; параграфи 39, 40! (таблиця), вправи 418, 419 (письмово).

30.03.2020 року
Шановні учні 7-Б та 7-В класів! З 30.03.2020 року продовжуємо дистанційне навчання в онлайн режимі з української мови та літератури! Будь ласка, перевірте обов'язкову  наявність та правильність виконаних завдань за попередні дні, адже виконані завдання мають надходити для зручності перевірки за електронною поштою: svetlanachuyko128@gmail.com.
 Також стежте за моїми повідомленнями-запрошеннями на відеоконференції в Zoom (скачайте програму або заходьте до конференції на сайті https://zoom.us/), на яких ми разом будемо виконувати різні види контрольних робіт).    

30.03.2020 року
Тема: Прислівник. Практичні вправи. Підготовка до контрольної роботи.
Мета: Узагальнити та систематизувати отримані знання з теми "Прислівник. Правопис прислвника", підготуватись до контрольної перевірки знань, умінь та навичок із зазначеної теми (31.03.2020 року).  
https://naurok.com.ua/urok-uzagalnennya-y-sistematizaciya-vivchenogo-z-temi-prislivnik-8558.html
Домашнє завдання: закінчити виконання завдань за картками, використаними у вищевказаному уроці.

31.03.2020
Виконати тестові завдання з теми "Прислівник" (контрольні).

Контрольна робота. Прислівник.

Виконайте будь-який варіант

І варіант

1.Усі слова є прислівниками у рядку:

А. впевнено, прекрасно, котрийсь;

Б. ліньки, попередньо, використано;

В. пошепки, інколи, сам на сам;

Г. раз у раз, обидва, мирно.

2. Прислівник – це..

А. незмінна  особлива форма дієслова;

Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

В. незмінна самостійна частина мови;

Г. службова частина мови.

3. Прислівники поділяються на такі розряди:

А. якісні, відносні, присвійні;

Б. якісно-означальні, обставинні;

В. похідні та непохідні;

Г. безособові, неозначені, означено-особові.

4. Прислівник напам’ять до розряду:

А. способу дії;

Б. місця;

В. причини;

Г. якісно-означальні.

5. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

А. віч-на-віч;

Б.  сам-на-сам;

В. вгорі;

Г. як-небудь.

6. Прислівник мимоволі  утворено способом:

А. префіксально-суфіксальним;

Б. основоскладання;

В. безафіксним;

Г. суфіксальним.

Середній рівень

7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

1. чемно                         А. причини

2. навприсядки             Б. часу

3. післязавтра               В. способу дії

4. згарячу                      Г. міри й ступеня дії

5. трохи                        Д. якісно-означальні

8. Установити відповідність між прислівником та способом його творення

1. сильно                     А. основоскладання

2. праворуч                 Б. префіксально- суфіксальний

3. весною                    В. суфіксальний

4. зліва                        Г. перехід однієї частини мови в іншу

Достатній рівень

9.    Скласти речення зі словами по-старому і по старому

10. Записати слова, знявши риску. 

В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,

 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли (без) кінця краю,

(що) (як) найбільше, (у) знаки (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.

Високий рівень

11. Написати власне висловлювання на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення.

 

ІІ варіант

Початковий рівень

1. Усі слова є прислівниками у рядку:

А. випадково, весною, пішки;

Б. на пам’ять, завширшки, втричі;

В. поріг, по-моєму, прекрасно;

Г. любо-дорого, навзаєм, використано.

2. Прислівник відповідає на питання:

А. який? чий?

Б. що роблячи? що зробивши?

В. як? наскільки? навіщо?

Г. скільки? котрий?

3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:

А. якісні, відносні, присвійні;

Б. якісно-означальні;

В. обставинні часу;

Г. обставинні причини та місця.

4. Прислівник набагато до розряду:

А. способу дії;

Б. міри та ступеня дії;

В. причини;

Г. якісно-означальні.

5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:

А. найліпше;

Б.  більш актуально;

В. найменш вдало;

Г. менш гірше.

6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:

А. прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;

Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;

В. рівнин..о, туман..о, спосон..я;

Г. бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

Середній рівень

7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

1. довіку                      А. причини

2. наперекір                Б. часу

3. спересердя              В. способу дії

4. вдвічі                       Г. міри й ступеня дії

5. по-українськи        Д. мети

8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника

1. холодніше                 А. проста форма найвищого ступеня порівняння

2. найбільш чисто       Б. складена форма найвищого ступеня порівняння

3. найгірше                   В. проста форма вищого ступеня порівняння

4. більш вдало              Г. складена форма вищого ступеня порівняння

Достатній рівень

9. Утворити усі можливі форми ступенів порівняння прислівників легко, мало.

10. Записати слова, знявши риску. 

Зо/зла, де/небудь, в/двічі, що/най/сильніше, без/кінця, дарма/що,час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше, всього (на) всього, як (не) як, де (не) де, віч (на) віч, сама (самотою), пліч (о) пліч, (по) своєму, рік (у) рік,  раз (у) раз, хоч (не) хоч, (будь) де, день (у) день, багато (багато), з діда (прадіда).

Високий рівень

11. Написати власне висловлювання на  тему: «Важливо залишатися Людиною». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як члени речення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий